maaike@trainingsbureauagosto.nl      

Klantvriendelijkheid

Klantvriendelijkheid


Training: Klantvriendelijkheid

Zodra je de term klantvriendelijkheid opzoekt, kom je ook vaak het woord klantgerichtheid tegen. Je kunt heel klantvriendelijk zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat je klantgericht bent. In deze training leer je wat het verschil is. Het feit blijft dat je met klanten werkt. Uiteindelijk willen we allemaal de klant naar tevredenheid helpen en dat de klant met een positief gevoel het pand verlaat.  

In de training klantvriendelijkheid behandel ik de perfecte klantbeleving. Dat doe ik aan de hand van voorbeelden uit eigen ervaringen van de deelnemers. Tijdens de training gaan we kijken naar je eigen competenties die je kunt inzetten voor een optimale klantervaring en ik behandel het onderwerp gesprekstechnieken.
Trainingsonderwerpen:
• Klantgericht werken
• Type klanten
• Competenties 
• Gesprekstechnieken
• Do’s en dont’s voor klantvriendelijkheid 
• Slecht nieuws brengen
Doelgroep
Deze training is voor iedereen die met klanten werkt en zich daarin graag wil onderscheiden. Geen specifieke opleidingseisen.
Duur van de training
Deze training volg je in 1 lesdag
Goed om te weten
De omschrijving van de training en de trainingsonderwerpen geven je een beeld hoe de dag eruit zal zien. Toch kan het zijn dat de uiteindelijke trainingsinhoud afwijkt van de omschrijving. Mede afhankelijk van de deelnemers en hun leerdoelen, zal ik de training en de daarbij behorende onderwerpen vaststellen.

Prijs, data & locatie
De kosten voor een training kunnen verschillend zijn, door bijvoorbeeld het aantal deelnemers of de locatie. Ik geef trainingen in-company, maar het is ook mogelijk dat ik een trainingslocatie verzorg. Voor een offerte of meer informatie mag je altijd contact met mij opnemen.
Share by: